søndag 19. mai 2013

10 000 side visninger---> GIVEAWAY!

Da har jeg rundet 10 000 sidevisninger her på bloggen og det synes jeg jo er litt stas!

Tenker det er på tide med en giveaway for bloggen min også nå.
Jeg lodder derfor ut disse bokstavene fra
Casa Interiør
til en verdi av 398,-



For å delta:

Kommenter under her- 1 lodd
Bli følger av bloggen min- 2 lodd
Bli følger av bloggen på facebook siden- 2 lodd
Linke til siden i bloggen din- 3 lodd
Lage innlegg på bloggen din å linke til giveaway- 5 lodd

Totalt kan du altså få 13 lodd! :)
Husk å legge igjen e-mail adresse om du ikke har konto.
Lykke til!



Klem-






22 kommentarer:

  1. Gratulerer! Tar tre lodd jeg;)
    Takk for hyggelig hilsen hos meg. La meg til som følger hos deg også;))
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Takk for den hyggelige hilsen du la igjen hos meg! :)

    Jeg tar gjerne 3 lodd (kommentar + jeg følger bloggen).

    Klem Anne

    SvarSlett
  3. Åh, disse bokstavene var kjempefine! De skulle jeg gjerne vunnet, for her i huset er det a) veldig lite som minner om interiør (om en ser bort fra alle lekene som unektelig pynter opp) og b) veldig lite som hedrer parforholdet (om en ser bort fra de tre tassene våre som unektelig vitner om vår kjærlighet)... ;) Supert gavedryss! Jeg har delt link på bloggen og skrevet eget innlegg, så da blir det 11 lodd på meg :) Ønsker dere ei fortsatt fin pinse!

    SvarSlett
  4. 3 lodd til meg! :)
    Kjempefine bokstaver, hadde vært kule her! :)
    Og liker bloggen din, tror jeg må kikke litt nærmere på hva du har av ting og tang. ;)

    SvarSlett
  5. Så fin premie!

    Tar 5 lodd (kommentar, følge her og face) ;D
    *krysse fingra*

    Ha en strålende Onsdag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  6. Gratulerer med mange sidevisninger! Disse flotte bokstavene skulle jeg gjerne vunnet, så jeg melder meg på med 5 lodd (kommentar, følger og facebook). Ha en finfin dag i regnet.... (eller det regner her i alle fall, i bøtter og spann!)

    SvarSlett
  7. Så fn give away <3 Gratulerer med så mange sidevisninger.
    Jeg er din nye følger og har linket til give awayen i sidefeltet på bloggen min.
    Hvis jeg forstår det riktig blir det 8 lodd.

    SvarSlett
  8. Heisann :-) Tar 3 lodd og håper på vinnerlykke! Følger via Google..

    SvarSlett
  9. Jeg prøver lykken med 5 lodd.
    Jeg følger + Liker og kommenterer.

    Ha en fin uke videre.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    http://nysgjerrigheten.blogg.no/

    P.s jeg har 2 giveawayer på min blogg nå, du kan
    blant annet vinne en OBH Nordica SLide Curler.
    Kanskje vi sees der inne.

    SvarSlett
  10. 5 lykkelodd på meg :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  11. Jeg syns gaven din er så utruli flott,
    og ville passa perfekt i mitt kule slott!
    Jeg digger å pynte huset med bling,
    og denne ville blitt min dyrebare ting:)

    I 2012 vi gav hverandre vårt JA,
    og jubelen i kirka oss bare sa:
    Et drømmeteam, vi er MENT TO BE,
    og bokstavene dine er PERFEKTE, you see:)

    5 hærlige lodd flyr min vei:))

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Oy!! Gratulerer med flott besøkstall!!
    Jeg blir gjerne med på feiringen;
    kommentererr, følger, lagt meg til på facebook - 5 lodd til heldige meg.

    Nyt våren!

    Hilsen HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  13. Hei!
    Jeg tar gjerne 1 lodd.

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  14. 5 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  15. 1lodd:)
    Ingvild2006(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  16. Tar 3 lodd og krysser fingrene. Gleder meg til å følge deg videre.

    Klem

    Ps konkurranse hos meg også om du vil være med :)

    SvarSlett
  17. Tar gjerne 3 lodd jeg. Lagt meg til som følger her. :)

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  18. 3 lodd på meg :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  19. Liker på facebook og tar 3 lodd! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  20. Hipp Hurra for mange visninger . Jeg trekker 1 lodd:)

    SvarSlett
  21. Fant veien inn hit og prøver lykken med hele 13 lodd, disse koselige bokstavene hadde passet perfekt inn her hos oss så krysser fingrene for at de blir mine :)
    Fin og inspirerende blogg med mange lekre produkter.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...